Vítězslav Soběhrd

Vážně vás poutají jen „populární“ témata, otřepávaná všemi? :-)

5. 08. 2010 6:22:00
To je arogantní drzost, co... Překvapilo mne (dost), jak málo lidí „kliklo“ např. na článek, kde jsem - krom krátké „pohádky“ - nabídl v plen dvě ukázky z hudební autorské tvorby... Očekával jsem, že vzbudí zvědavost...(!) Jsem tu čerstvě, tepřiva se tu ohřívám a rozkoukávám; učím se, jak psát blog, aby to někdo četl, aniž bych se musel vzdát zamýšleného obsahu sdělení... :-) Vím, zatím má grafomanie, neodolávání nutkání narvat do článku „vše“, jakož i přehnaná složitost psaní a náročnost na čtení – za moc nestáli... Snad se zlepším .-), kupř. z „komprimátu“ témat „Tak jinak...“ zamýšlím udělat seriál s díly zaměřenými úzce na některé z nich (a je jich požehnaně), ...

Ovšem úvahy typu „Paroubek“, „Slovanská epopej“, „Mašínové“ apod. ode mne nečekejte. Na to je vás tu vskutku přehršle... Mám v poznámkách už teď cca. na 40 témat, která pokládám za zajímavější, originálnější a přinejmenším smysluplnější, než vyjadřování se k aktuálním zprávám (na to mi stačí kupř. oficielní zpravodajství iDnes a popř. zanadávat si v hospodě...). Snad sakra nejsme jenom všichni „bulvární“ a najdeme si sem tam i čas na zamýšlení nad jinými tématy a myšlenkami. A mohlo by nás to ba alespoň občas i bavit. Nebo ne?? Vím, není každý „chorobný filozofovač“ a není to ani třeba (natož, že by to nebylo ni dobré, a jak by ten svět asi vypadal ani si představovat nechci :-), hrůza, zkáza, nepochybně). Ale přeci jen – pouze a jenom to „lehčí“ nám stačí? Napořád? Jsme opravdu (anebo 99%) takové ovce?? (a jen to do mě klidně našijte...)

Můj dnešní článek je na můj poměr extrémně krátký :-), nasmolil jsem ho tady k ránu, nemoha usnout a popadnuv tedy zas klávesnici; po odeslání spamu lidem ze spoluzaci.cz (drze sebepropagačního, že jejich spolužák začal psát blogy, se zvědavostí, zda budou zvědaví...:-)). Ale jak říkám – s tou zvědavostí a zvídavostí už jsem přeci jen trochu zchlazen... Na hudební ukázky jsem fakt čekal, že zvědavost bude, co že je to zač... Ač samozřejmě ale hovořím obecně, podobně překvapen z malého zájmu jsem i u některých zajímavých (či alespoň potenciálně...) článků jiných autorů, na které sem tam narazím.

Jsem smířen (a je to zcela OK, resp. ani nedá se s tím nic dělat) s tím, jaký je „většinový vkus“ obyvatelstva a lidstva vůbec (viz. ony komerční televize či bulvární časopisy - podobně, jako struktura článků blogů zde). Ale stejně se budu stále a znovu snažit všemi prostředky (bez skrupulí) šířit svou rádoby osvětu :-), seč mi síly stačí. Ale snad (doufám) nikoli negativně (nadávat, apod.), ale pozitivně a konstruktivně – tedy zas rádoby...

Přeji krásný, úspěšný a třeba alespoň něčím vzácný, originální apod. čtvrteční den.

Autor: Vítězslav Soběhrd | karma: 12.69 | přečteno: 1083 ×
Poslední články autora