Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kareldrabek.blog.idnes.cz

26. 7. 2010 23:52
A je nás zase o jednoho víc

Tož tedy mnoho čtenářů, slušné diskutéry a vůbec - vítejte v partě!

0 0
možnosti

vita.s

27. 7. 2010 0:10
Re: A je nás zase o jednoho víc

Zdravím a mnohokrát vám děkuji! Beru toto přivítání jako čest, byl jste jedním z těch, kdo mne inspirovali se zapojit a vyvrátili můj skepticismus, že blogování je o ničem...

0 0
možnosti

proxima centauri

26. 7. 2010 22:33
A co tak vecna cena pro prvniho diskutera

byla by? Jinak fakt jsem se snazila se Vasim textem prokousat a zaslouzit si to neodolatelnou odmenu, ale priznam se, nedokazala jsem. Zkuste to priste kratsi, pro nas obycejne smrtelniky. Vase hra s ceskym jazykem mne pobavila ;)

0 0
možnosti

vita.s

26. 7. 2010 23:04
Re: A co tak vecna cena pro prvniho diskutera

:-) Óóó... Nevím, jak dostatečně ocenit první diskutující na prvním článku svého prvního blogu...! A ještě k tomu s takovou snaživostí... (vím, o nemožné, fakt jsem to těžce přepískl, rozepsal jsem se do aleluja:-), inu poprvé..., jako že "základní kámen", a s tím svým perfektcionalismem...;-D:-( Nejvřelejší dík za příspěvek! - a cenu si z nabízených zvolte, zcela volně, slibuju, že splním a slovu dostojím!;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS