Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vena65

Nevím,

nedokážu říct, jestli Forrest je film č. 1. Těch kandidátů je mnoho a Tom Hanks se v nich opakuje. Asi to nebude náhoda.

Díky za připomenutí i když text asi není až tolik o filmu.

0/0
9.8.2010 18:37

vita.s

Re: Nevím,

Ne ne, můj text má jako vždy Sisyfovskou ambici inspirovat rádoby k nějakému hlubšímu zamýšlení se... O filmu myslím netřeba nic psát, všechno o něm je napsáno:-) Ale pro mne je Forrest film č.1 právě i pro ty "skryté" myšlenky a podněty... Jinak souhlasím, Hankse mám taky hodně rád a je řada filmů s ním, které by se dali vyzdvihnout...!

0/0
9.8.2010 18:47

ivabublan

tezce citelny text

tezce... Rv

0/0
9.8.2010 17:34

vita.s

Re: tezce citelny text

Děkuju za názor. Inu tak asi jo... Bohužel tedy neumím, co Forrestova máma:-) Ač se o to i někdy snažím, vždycky budou mé texty náročné na čtení. Možná o to víc ale tu schopnost stručného, jasného a jednoduchého sdělování myšlenek obdivuju...! A z toho se tu vlastně i vyznávám...

0/0
9.8.2010 17:49

Mlejnak

Re: tezce citelny text

Napsal jsem mnohem jednodušší text, ale i přes to, byl nečitelný. Možná dokonce přímo i hloupý. S filozofickým podtextem, tak trošku sahající na hranici fejetonu, bude zřejmě nutné použít vysvětlivek pod čarou, které si čtenář přečte. A to dříve než se pustí do samotného textu. Forrestova máma by měla problém s "inteligentním" čtenářem. Ne tak s moudře jednoduchým Gumpem. Tak to bývá. Složité, ale cvičí to mozek. Blesk mnohdy také nechápu. Na rozdíl od čtenářů. 

0/0
9.8.2010 17:58

vita.s

Re: tezce citelny text

:-) I to je pravda, samozřejmě. Mě se nad Bleskem dělá "špatně", resp. smutno... Nicméně soudím, že je to taky nutné zlo, podobně, jako různé druhy víry "ve věci mezi nebem a zemí"... Podlé mého názoru je lidstvo jako druh aktuálně v jakémsi "pubescentním" období - rád bych se dožil jeho dospělosti (i proto těch mých "Tisíc let", možná by mohlo dostačovat...). Bez nejmenší šance na úspěch (pochopitelně) se přesto snažím alespoň kolem sebe to rádoby akcelerovat:-) Forrestovi do jisté míry mj. i závidím, jak má vše jasné... (a to k tomu ještě v dobrém - což je ale samozřejmě už utopie, v 99% to u jednoduše myslících lidí tak "v dobrém" bohužel nebývá...)

0/0
9.8.2010 18:23

vita.s

Re: tezce citelny text

Btw. právě koukám, jak po mě vyšli články "Poslanecké odstupné..." anebo "Pražská ODS..." a už mají karmu 25 a 15 - inu, to je "Blesk"...;-);-D

0/0
9.8.2010 18:53

proxima centauri

Re: tezce citelny text

Ha, Ivo, videla jste Vitovy predchozi clanky? Tomu rikam tezce citelne texty. Dneska ma pan Vita za jedna- je to delkou tak akorat, prehledne cleneno, jednoduchym fontem ve stejne velikosti (ok, poznamky pod carou hyri barvami, ale ma to svuj smysl). Jsou tam ty jeho vecne smajliky, zavorky a uvozovky, ale to uz tak beru jako jeho copyright ;)

Forrest Gump je naprosto uzasny film, muzu ho videt zas a znova. Scenar, rezie, herecke vykony, jedna basen. Hromnice jsou taky super, Bill Murray je takovy "smutny komik". Jeste ho mam rada ve Zraceno v prekladu, ta role mu sedi.

Dalsi muj oblibeny, ktery muzu videt vzdy je treba Tanec s vlky nebo Vzpominky na Afriku (a vubec cokoliv s Meryl Streep). Tech filmu by se naslo spousta, ale je vecer, mozek unaveny...nejak se mi nic nevybavuje.

0/0
9.8.2010 18:57

vita.s

Re: tezce citelny text

Pan Víťa být noční tvor, mě se toho k večeru vybavuje... :-)

Poslyšte, vy vzdálená tajemná nejbližší hvězdo - už jsem se vás tázal někdy předminule, píšete-li též...? (zaujat osobou vykukující z pomezi řádek vašich komentářů - ač bylo mi hloupé žádat hned /a k tomu takhle veřejně/ o ruku .-)). Se zájmem bych si od vás taky něco přečetl.

Jo jo, ty moje věčné smailíky, závorky a uvozovky... Prostě - mj. nutkavá potřeba vyjádřit přesněji "tón", výraz, ... Stejně, jako ty moje věčné trojtečky... :-) Ale v tomhle je psaný jazyk skutečně inu oproti mluvenému chudší. Smailíky proto beru jako dobrý obohacující vynázel - mimochodem taky Forrestův (pokud jej nepředběhl pochopitelně Cimrman, dosud neodhaleno).

Hromnice jsou pro mne taky jeden z "nej". Pokud se americké kinematografie týče, pak nepochybně v první - dejme tomu pětce. Pak se tam řadí ještě kupř. Big Lebowski - ač to je humor spíše "pro muže"; dodnes vidím, jak kdysi bývalá přítelkyně nechápala, čemu se tam jako furt směju... :-)

0/0
9.8.2010 20:47

vita.s

Re: tezce citelny text

Ztraceno v překladu už se mi do komentáře nevlezlo - zcela souzním... Jen mne překvapilo - ve filmu o filmu, jak už je starej :-), do filmu ho asi tedy "omlazovali", oholili, barvili...?

Ach jo, těch "skvělých" nám ubývá... :-( Doufám, že noví rostou, i když se mi nezdá, že by jich bylo tolik... Nicméně alespoň nějací se objevují.

0/0
9.8.2010 20:53

proxima centauri

Re: tezce citelny text

Dobre rano, ne, nepisu, ale jako dite jsem mela slohove prace vzdy za 1 ;)

Me nikdy nenapadlo psat verejne a uprimne, ani nevim, co bych tomuto narodu chtela sdelit a ma-li to vubec cenu. Kdyz tak procitam diskuze a slovny a dusevni prujem nekterych "diskuteru", tak se mi to zda jako hrach na zed hazeti...

Jak jste v minulem blogu poznamenal, lidi zajima jen Paroubek, Masini, VV apod. temata, protoze pak maji moznost si v diskuzi zanadavat a utocit na blogera.

A psat o necem hlubsim, to zas moc lidi necte. Premyslet boli ;)

Jo, s tim smajlikem mate pravdu. Za ten taky vdecime Forrestovi. Uplne mi to vypadlo . :-)

0/0
10.8.2010 7:14

vita.s

Re: tezce citelny text

Chmm... Též jsem mívával slohové práce za 1, a koukněte, co ze mne leze teď... .-)

Ani mne nikdy nenapadlo psát veřejně. Ač mám naprosto arogantní pocit, že sdělovat je toho sakra potřeba až až...:-) Vůbec celý "fenomén blog" jsem považoval za hovadinu, přesně v duchu, jak říkáte... Ale nakonec - když jsem už jednou zkusil proti svému předsudku na nějaký kliknout, a narazil jsem na pár, které mne (k mému velkému údivu a překvapení) opravdu zaujali, a součesně bylo vidět, že jsou i čtené a ba i kvitované - přesvědčilo mne to kupodivu, že to tak úplný nesmysl být třeba zase nutně nemusí, a že to třeba i nějakou cenu může mít... Nakonec jsem ho tedy založil, a právě o tom sepsal své první veledílo zde :-) (ač tím se myslím neprokousal žel bohužel vůbec nikdo, byť jsem se tolik snažil hned v jeho úvodu lákat na věcné ceny...!)

Zkuste blog založit a něco napsat - mohli bychom se třeba tématicky doplňovat... .-) Lidem se sice přemýšlet nechce, ale některé z nich lze k tomu nějakými způsoby

0/0
10.8.2010 16:21

vita.s

Re: tezce citelny text

... nějakými způsoby přivést... Rád bych věřil (ale docela upřímně si to i myslím), že to není nemožné, a nějaký smysl snad že to skutečně i má...

Anebo pošlete mi třeba jen privátně alespoň email, mohli bychom zkusit kupř. nějaká témata alespoň nastínit... Lidi s tímto způsobem uvažování a atributy jsou vzácní, a myslím si - ač to bude znít jako děsný klišé - že by proto mohli míti až skoro povinnost nenechávat toto své bohatství si jen pro sebe, ale pokoušet se jej rozsévat a dávat lidstvu v plen...:-) 

0/0
10.8.2010 16:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.