Diskuse

Tak jinak… Proč svítí hvězdy?? Kde maj dobrý pivo?? Vaše znamení?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máček333

5. 8. 2010 11:13
BrainStream

Při čtení se mi vybavil okamžik na učňáku, kdy jsem nahlédl do jednoho bloku jistého spolužáka. Samé IF a GOTO, pro mě v tu dobu čistá španělština. Jen autor a kompilátor tomu může bezezbytku rozumět... Dnes už vím, že pokud člověk není líný, dá se pochopit ledacos. Chce to jen chtít. Ovšem autor by mohl vzít v potaz i ty, co zrovna nemají chutě se tím prodírat jako přehustopřerostlým křovím. Celé mi to připomíná stream myšlenek zachycený do textu. BTW - něco takového bych chtěl umět, dobrých osm desetin se mi při přepisu z hlavy vykouří a zbyde jen torzo. Takže na jednu stranu gratuluji k dokonalosti brainstenografie, na druhou stranu HELP(!), mi bychom rádi taky .... porozuměli :-)

0 0
možnosti

vita.s

5. 8. 2010 16:31
Re: BrainStream

Neznám já vás pane odněkud?:-) Máš pravdu, a velmi trefně vystiženo - ano, jedná se o stream myšlenek zachycených do textu... Sic proběhla i snaha o jakés jejich setřídění, ale vzhledem k jejich rozsahu, provázanosti, a zejm. pak tomu nutkání narvat tam "vše" - věru obtížně proveditelné... (resp. tedy - tak dobrej zas nejsem :-(). Ale - jak píšu i v následujících článcích, a diskuzích, budu se snažit zlepšovat... Bude mi velkým potěšením, zůstaneš-li mým čtenářem a dostane se mi dalších postřehů, jak se mi to nedaří či daří.;-)

0 0
možnosti

kareldrabek.blog.idnes.cz

30. 7. 2010 18:43
Tohle je na celou sérii, ne na jeden článek

Jen bych rád věděl, kolik čtenářů se tím prokouše. Možná by stálo za úvahu vrátit se k tématům formou jednotlivých článků.

--- ale i tak se snad pár lidí zamyslí.

0 0
možnosti

vita.s

30. 7. 2010 19:55
Re: Tohle je na celou sérii, ne na jeden článek

:-) Přesně tak... Právě jsem vám to i napsal v odpověď na vzkaz... Ano, je to na dlooouhou sérii článků, a chce to promyslet ten seriál - způsob dávkování, sekvence, bohužel i včetně "marketingu" (tedy zaujmout, neodradit, vzbudit očekávání dalšího dílu - prostě jako to v seriálech bývá...:-)). Anebo jedním slovem - "projekt" (zadání, analýza, rozfázování, realizace - anebo námět, scénář, dialogy, dramaturgie, ...:-))))... Uff... Ale když už jsem se do toho dal......;-) Toho bohdá nebude, aby... Pokusím se.....

Vy děláte pro změnu seriál samostatných dílů (jak se tomu říká?) - velmi dobře... Rád bych se zkusil i z toho něčím inspirovat.

Třeba se do roka a do dne ještě správně blogovat naučím...:-)

0 0
možnosti

round robin

30. 7. 2010 16:12
To

se nedá číst, sorry. Nic ve zlém

0 0
možnosti

vita.s

30. 7. 2010 16:24
Re: To

V pohodě. Chápu to. Ale takovej jsem... Pokud to neosloví dost lidí, aby to mělo nějaký smysl, psaní zanechám:-) (i když mě to pochopitelně i baví - ale jenom tak do prázdna nic hlásat zase opravdu nepotřebuju:-)). Jsem si velmi dobře vědom, že pokud osloví, bude to menšina "šílenců" a filozofů apod.... Nicméně sem tam bych rád kupř. i jen pobavil, anebo uveřejnil něco z muziky... Tak uvidíme... A i tak díky za příspěvek!

0 0
možnosti

toad

30. 7. 2010 15:19
Doporučení

Jako starý blogerský harcovník, co všemu rozumí, všude byl, všechno zná...., Vám doporučuji: Psát rozhodně kratší články, udržet se pokud možno jednoho tématu, vizuálně tolik netříštit různým formátováním... To je zatím v rámci marketingové akce zdarma, příští a podrobnější konzultace si cením na 799,- / hod. bez DPH. Hezký den. :-)

0 0
možnosti

vita.s

30. 7. 2010 15:37
Re: Doporučení

Za doporučení vřelý a upřímný dík. Bohužel - jsem si toho naprosto vědom... Ale bohužel - to se mnou v tomto smyslu není doopravdy snadné, i teď jsem se snažil aby to nebylo přehnaně dlouhé;-D, a vidíte.... Co se držení jednoho tématu týče - to se snad poddá. I když mám nutkání vždycky "nutně muset" říct k věci všechno, co považuju za důležité (v souvislosti s ní) atd... Ale snad to vyladím (i se třeba trochu vybiju - "nový koště"...). Formátování - to se snažím naopak pro nějakou přehlednost, sakra... Nevede se? Měl bych to radši nechat slité, apod.? Nejsem si jist (tj. nemyslím si to, ale přece jen úplně jist si nejsem...:-). Jinak má hodinová sazba za konzultace činí 799,- VČETNĚ DPH:-P Ale nevím, kdo by o ni v tomto "oboru" stál...:-))

0 0
možnosti

urfik

30. 7. 2010 15:18
Čekání...

[>-] Zdarvím všechny. Já opravdu nevím co bych kristepane k tomu dodal SMICH.

0 0
možnosti

vita.s

30. 7. 2010 15:29
Re: Čekání...

V pohodě. Není důležité zvítězit, ale zůčastnit se;-)

0 0
možnosti

petr.briza

30. 7. 2010 14:32
Společnost mění lidi na tupé ovce

Jojo taky jsem trochu filozof (však se známe) a zajímám se o spoustu věcí mimo všední život. A docela rád se ponořuju do abstraktních záležitostí, jinak bych asi ani nemohl být programátor :) Mrzí mě že konzumní společnost se opravdu nezabývá záležitostmi jako jsou základní principy fungování světa, společnosti, ekonomiky atd., protože to jsou věci mimo jejich přímý vliv. Jenže to tak vede ke snadné manipulovatelnosti s davem - když lidi nad ničím hlouběji nepřemýšlí, stačí aby politik měl populistické názory, a lidi za ním jdou jako ovce... A myslím že tenhle trend vede dlouhodobě v neprospěch lidstva jako celku. Třeba mediální bublina kolem ptačí chřipky... nějak divně to zmlklo ne? Nebo co globální oteplování - proč mají všichni strach z přehnané produkce CO2, místo aby se podívali na známé střídání období tepla a zimy v historii, nebo se podívali na koloběh uhlíku na wikipedii a udělali si vlastní názor? Když lidi přebírají znalosti hlavně z masmédií, kdo tady vlastně vládne? Lid?

0 0
možnosti

vita.s

30. 7. 2010 15:13
Re: Společnost mění lidi na tupé ovce

Ahoj Petře! Tak tedy taky díky za komentář. Je mi ctí:-) Máš pravdu, samozřejmě. Co k tomu dodat. Ale může to být opravdu i jen tou složitostí světa.... Nastolil jsem témata k dalším úvahám - vím, že to není na stručnou diskuzi. Třeba na vlastní články:-), anebo vůbec "šíření takových otázek dál" a připojení se ke mě v tom hlásání a sysifovský snaze přesvědčovat, že to nejsou pí*oviny a není to jedno a proč..... To by bylo hezký;-) Globální oteplování - jo jo, přesně tak... Jeden příklad, zas za tisíc dalších ale, tentýž princip... Kdo vládne? Na to taky není (nejen, že ji neznáme nebo neumíme říct - prostě není) nějaká "jednoduchá" odpověď... Téma k další obsáhlý samostatný úvaze, samozřejmě...

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

30. 7. 2010 14:07
tak to je grafománie jak víno

;-D ...chvilku jsem se v tom zkoušel zorientovat.....pak jsem si přečetl podrobný výpis vaší osobnosti pod fotem.......pochopil......a přestal ;-D

0 0
možnosti

alex hart

30. 7. 2010 14:16
Re: tak to je grafománie jak víno

Grafománie by mi tolik nevadila, kdyby to mělo kompaktní obsah a logickou strukturu. Ale bohužel i obsah je naprosto rozevlátý jako sám autor. Přesto se v tom dá (dost těžce) najít nějaká nosná myšlenka, i když autor by zasloužil na zadek za tak hrozné zpracování tak zásadních myšlenek.

.

Ale kdos bez viny, hoď kamenem. Je snadné být ironický a vtipný a stručný a počet znaků zvyšovat jen různými smajlíky, že?  Psát samostatně myšlenky (ne jen jejich komentáře) je vždy daleko obtížnější a vždy vede k většímu počtu znaků. Tím samozřejmě nijak neomlouvám neukázněnost vyjadřování autora.

0 0
možnosti

alex hart

30. 7. 2010 14:03
Vážený autore! -1-

Obávám se, že jste (v pouhém jednom článku na blogu) nastolil tolik témat a podtémat a odboček, že je ztoho normální čtenář úplnej magor. Zejména ten, o kterém píšete, ten co se nejdříve ptá,"a na co mi toje?". Já se zaměřím jen na nosné téma, vše ostatní bych raději vynechal. Jinak to bude k nepřečtení.

.

I člověk lačnící po vzdělání a po informacích se nutně musí u každé informace ptát, a na co mi to je? Musí se tak ptát, když sleduje Česko hledá super star, přenos ve fotbale,  rozhovor se sportovcem, nebo nějaké pop star, pořady o celebritách a módě, kydy Haliny Pawlovské, nebo krausovo Uvolněte se, atd. Kdyby se takto neptal, četl a poslouchal by kdejakou sra*čku, co jich jen naše vždy vyvážená média neustále přinášejí. Bohužel se lidi neptají, kam zmizely naučné pořady, kterých bylo na ČST sice taky málo, ale přeci jen více než dnes.

.

Že spousta lidí neví, proč svítí hvězdy, je možné, ale čísla vaší statistiky se mi zdají nevěrohodná, ...

0 0
možnosti