Diskuse

Vážně vás poutají jen „populární“ témata, otřepávaná všemi? :-)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

proxima centauri

5. 8. 2010 11:58
O temata nejde

Mily Vito, ve Vasem pripade nejde o temata jako takova, ale o to, jak jsou sdelovana. Uz Vam to reklo vicero ctenaru (v diskuzich pod minulymi blogy). Dokud proste nezformatujete text do ctive verze, (nestridat velikost pisma, kurzivu, barvy), nezbavite se smajliku a ruznych zavorek a dokud trochu neutridite myslenky (jak Vam radi treba pan Drabek), tak proste tech ctenaru budete mit malo. I ti, kteri se radi zamysli, maji se ctenim Vasich textu potize, soude dle zdejsich reakci. Nezapomente, ze dnes uz jen malo lidi vezme do ruky tistenou knihu (je mi z toho smutno, ale doba je takova). Dnesni generace vyrostla na Internetu, a i ta Vase (Husakova ;-)) s nim pracuje denne. Lide ctou zacatek a konec clanku, jdou rovnou k jadru pudla.

0 0
možnosti

proxima centauri

5. 8. 2010 11:58
Re: O temata nejde

 Jsem si jista, ze Vy to moc dobre vite, ale jak sam rikate, nedokazete s tim nic delat. Tak pak musite prijmout fakt, ze clanek psany jednoduchou formou, navic o vetsinovych tematech ( Paroubek, sex apod.), proste bude tech kliknuti mit vic.

0 0
možnosti

DolevaP

5. 8. 2010 11:48
Soběhrd - nomen omen

0 0
možnosti

vita.s

5. 8. 2010 16:12
Re: Soběhrd - nomen omen

:-) Bez pochyby, na reakce tohoto typu jsem připraven...

0 0
možnosti

urfik

5. 8. 2010 10:41
Jdi svou cestou....

Jdi svou cestou Bjutý a vykašli se na ně, neboť je nutné rozlišit různé způsoby dosažení svého cíle a zovcovatěním jako jest návod na čtivost tvých článků v reakci "nabídka poptávka". Tohle bude tvrdá mravenčí práce.....stejně jako moje vývrtky...SMICH...URFIK

0 0
možnosti

vita.s

5. 8. 2010 16:10
Re: Jdi svou cestou....

:-) O tom žádná...

0 0
možnosti

kulinek2

5. 8. 2010 9:14
Pěkný článek

Takový - čtivý a klidný. Těším se na další.

0 0
možnosti

vita.s

5. 8. 2010 16:09
Re: Pěkný článek

Vřelý dík! To je povzbuzující...

0 0
možnosti

kareldrabek.blog.idnes.cz

5. 8. 2010 8:35
Jinde to není lepší

Na jednom blogu dokonce vypisují téma, na které všichni píší. Ale i tady to vypadá jako přehled domácích úkolů na dané téma. Problém je číslo zané karma. Píše se pro co nejvyšší karmu, ne proto, aby se sdělovaly myšlenky.

Jinak je nutné v každém článku přinést něco vlastního - stačí fotka, upozornění na souvislosti atd.

Pokud autor jde svou vlastní cestou, čtenáři ho najdou. Kolik jich bude ve skutečnosti není až tak důležité.

0 0
možnosti

vita.s

5. 8. 2010 16:08
Re: Jinde to není lepší

:-) Já bych rád pokud karmu, tak za tím (jasným, a jediným) účelem, aby přilákala více dalších čtenářů, jimž lze sdělovat myšlenky... :-) O to, a o nic jiného, mi v tomto smyslu běží. Jak už jsem říkal - psát si jen tak pro sebe, v tom postrádám (já osobně) jakýkoli smysl. Z tohoto hlediska tudíž nevidím ani za nedůležité, kolik těch čtenářů bude...

Rád bych rovněž upozorňoval na zajímavé články jiných autorů, které objevím a vyjeví se mi jako přehlížené...

Prostě - takové je mé "nutkání" a motivace, když už tedy blog...

Jinak samozřejmě máte pravdu - budu se snažit styl (rozsah, formulace, "jednoduchost" a jednoznačnost tématu, ...) vylepšovat. Uvidíme...

A opět vám děkuji za podporu!

0 0
možnosti

fioman

5. 8. 2010 7:59
Já jsem klikl, pane Soběhrd!

A dokonce jsem Vám dal Karmu, protože jste zmínil můj druhý nejzamilovanější film "Tři přání" ( tím úplně nejzamilovanějším je "Wall street", mimochodem dnes večer mi ho dává Prima!). A nejenže jsem klikl, ale také jsem si Váš článek přečetl a napadlo mě, že já bych těch 1000 let chtěl také prožít, ale pozpátku, tedy od roku 2010 do roku 1010. A Vaše ukázky jsem si též poslechl, svým hlasem mi připomínáte Jana Nedvěda, sice v některých fázích písní (zhruba v 95%), hodně unaveného, ale Nedvěd to je! R^ S pozdravem Filip Fuchs, bloger, který by bez zpravodajství iDNES byl pěkně namydlenej, protože by neměl absolutně o čem psát. :-)

0 0
možnosti

lovec.trollu

5. 8. 2010 7:56
Nikdo Vám nepředepisuje

o čem máte psát. Pište o čem chcete, ale nedivte se, že to málo lidí čte. Buď si píšete pro radost, nebo pro lidi. Zákon nabídky a poptávky platí i na blogu. Zlomte vaz.R^

0 0
možnosti